Jdi na obsah Jdi na menu
 


Nemoc je volání duše o pomoc

4. 1. 2016

ALERGIE - za alergií stojí situace v rodině, neschopnost se bránit, pocit bezmocnosti, který souvisí s přesvědčením, že člověk nic nezmůže ani nezmění. Astma je pak takové zoufalé volání o pozornost.

Co s tím - odpusťte sama sobě i rodičům a řekněte si, že vy i oni jste dělali, co bylo ve vašich silách. Naučte se pomáhat tam, kde je třeba a kde o to stojí, ale nenechte se využívat. Zaměřte se co nejvíc sama na sebe, na své pocity a myšlenky.

ANGÍNA - a s ní související bolest v krku odráží často neschopnost se prosadit a vyjádřit své názory. Jako byste chtěla do světa vykřičet svoje křivdy a pocity, ale ze strachu je raději spolknete a mlčíte.

Co s tím - říkejte svůj názor bez ohledu na reakce ostatních. No a co, že si myslí něco jiného než vy. Nejde o to někoho přesvědčit, ale naučit se mluvit otevřeně, v klidu a bez předsudků.

ASTMA - astmatici jsou často lidé, kteří tak milují své blízké, že by za ně i dýchali, jenže zapomínají sami na sebe. To je vnitřně štve tak moc, že mají chuť ze života vysloveně utéct a už se o nic nestarat.

Co s tím - uvědomte si, že milovat musíte nejdřív sama sebe a až pak ty další. Vy jste důležitá, všechno ostatní přijde samo. A nebojte se všechny svoje křivdy a smutky vybrečet a nechat je odplynout.

BOLEST KLOUBŮ - klouby symbolizují ochotu měnit směr a přizpůsobit se situaci. Problémy s nimi mívají lidé, kteří se bojí změny, ztráty a odmítají život takový, jaký je.

Co s tím - naučte se věřit heslu, že změna je život, a představujte si, že i když to tak nevypadá, každá změna je nakonec k lepšímu.

CHŘIPKA - pokud vás skolí chřipka několikrát za rok, jste pravděpodobně dlouhodobě opravdu přetažená, vystresovaná a žijete život víc za druhé než sama za sebe.

Co s tím - odpočívejte, kdykoli pocítíte únavu, rozmazlujte se, nepřepínejte se a dělejte si zkrátka častěji radost.

INFARKT - infarktu předchází dlouhodobý pocit osamělosti a strach, že i když se snažíte, nikdy nic nezvládnete pořádně.

Co s tím - uvědomte si, že jednou je dobře, jindy hůř a žádný člověk nikdy není jen ten špatný. Srovnejte si svoje vztahy a snažte se žít tak nějak rozumně zdravě. Ani moc, ani málo. Nikdy nesmíte jít sama proti sobě.

KAŠEL - kašlající člověk jako by křičel: jsem tu, všimněte si mě, poslouchejte mě Má totiž pocit, že je neviditelný a pro nikoho není důležitý.

Co s tím - naučte se vnímat způsoby, jakými vám druzí projevují lásku, a odměňte je za každou maličkost. Nabídněte pomoc a myslete i na ostatní.

KRČNÍ PÁTEŘ - zablokuje se vám, pokud se dlouhodobě neumíte přizpůsobit situaci a bojíte se rozhlédnout kolem sebe. Vidíte jen před sebe a odmítáte hledat souvislosti.

Co s tím - snažte se vidět problémy také z jiných úhlů, podívat se na ně očima druhých lidí a snažte se být empatická. Otevřenost vám pomůže páteř odblokovat.

KŘEČOVÉ ŽÍLY - nejste náhodou už dlouho v situaci, která se vám nelíbí? Přepracovaná, unavená, ale nemáte odvahu to změnit? 

Co s tím - srovnejte si v hlavě, co vás trápí, a hledejte řešení.Na úklid si najděte paní, odmítněte třetí práci a tyranského manžela vyhoďte z bytu. Udělejte si prostě v životě pořádek.

MIGRÉNA - bolest hlavy se objevuje v období, kdy jste naštvaná, ztracená, nevěříte sama sobě a máte pocit, že jste opravdu příšerná.

Co s tím - hledejte své přednosti a uvědomte si, že jste úžasná přesně taková, jaká jste. Pokud vás něco trápí, mluvte o tom pokud možno klidně a racionálně.

(Blesk pro ženy)

 
 

 


Poslední fotografie




Archiv

Kalendář
<< prosinec / 2018 >>